Vi introduserer nytt kompetanseprogram i B2B Branding. I standardisert og lav-teknologisk B2B-bransje er ikke sluttkunden opptatt av beslutningsstøtte fra sterke merkevarer. Men for de som opererer i en differensiert, teknologiintensiv bransje, lønner det seg å investere i en merkevarestrategi. Det gir økt forhandlingsmakt og bedre lønnsomhet. I tillegg bør merkevaren, i tråd med ESG-krav fra finansielle partnere, ha en bærekraftstrategi som er gjennomarbeidet og som fremstår som noe annet enn grønnvasking.
Med bakgrunn i dette, og det at salg og markedsføring ofte er et forsømt område i mange teknologitunge gründerbedrifter, introduserer vi et kompetanseprogram i B2B Branding med start i februar måned. Programmet går over fem kursdager, fordelt på fem måneder, og vi har med oss erfarne foredragsholdere fra BI, samt gode lokale og regionale samarbeidspartnere.
Mer informasjon kommer, men meld gjerne din interesse for å delta allerede nå!